خداروشکر این آزمایش هم تموم شد 🤲🏻

تصویر
۶ پاسخ

خداروشکر منم دادم تموم شد امروز

منم صبحی انجام دادم فقط اولش که شربته رو خوردم سرگیجه گرفتم بعد دیگه خوب شدم

منم امروز دادم دقیقا خییلی هم بد نبود خوشمزه بود🥰

خداروشکر .گلم چند ساعت ناشتا بودی

خداروشکر کی رفتی ازمایش

خداروشکر عزیزم‌ منم‌دوشنبه باید برم برا این ازمایش میشه برام‌دعا کنی اسون باشه و بخیر بگذره❤️

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد