سوپ جو نفاخه؟؟بخورم یانه

۵ پاسخ

بخور برای شیرت خیلی خوبه.زیره روش بخور نفخش میره

جوپرک استفاده کن با رشته فرنگی عزیزم

من اوایل زایمان سوپ سبزیجات آماده میگرفتم

اره اصلا نخور فعلا

اره خیلی نفاخه

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان مجید مامان مجید ۱۱ ماهگی
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی