۶ پاسخ

هروقت دردت بگیره زایمان میکنی بایدصبرکنیم ومنتظربمونیم

زایمان طبیعی که نامه نمیدن

عزیزم فقط تو شرایط خاص ختم بارداری میدن برا طبیعی

۳۳ هفته ای نامه چی کشک چی اش چی
طبیعی نامه نمیخواد اصلا

عزییزم.توکه خوبی ۳۴.
من چی‌بگم😂

زایمان طبیعی مگه نامه داره 🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری