۱۰ پاسخ

از هفته ١٨ ميتونيد بريد

بنظرم الکی هزینه نکن
دکتر من گفت میتونم بنویسم ولی میتونی نری چون اگه زبونم لال مشکلی هم باشه متوجه نمیشن تخصصی ترش مال وقتیه ک بچه بدنیا بیاد تا بشه متوجه شد قلب ب چه صورته
منم زنگ زدم دیدم اکو۲تومن میگیره نرفتم

من ۲۱هفته رفتم

برای منم نگفت برم
بایدحتما میرفتم الان وقتش هست

اره عزیزم نگران نباش اکثر دکترا نمینویسن
برای منم تعجبی بود ولی برای همه ی باردارا تجویز می‌کنه گفت توام باید بری

مگه باید همه انجام بدن؟من دکترم نگفت برو

بیشتر دکترا لازم نمیدونن
مگر این که سابقه مشکل قلب داشته باشن ازقبل

اشکال نداره
من حالا همه میگفتن چرا مگه مشکلی داری که نوشته
ولی دکترم برا همه می‌نویسه که برن

سلام عزیزم به من دکترم‌گفت بعداز انومالی که18هفته رفتم تا19هفته
یعنی 1 هفته وقت داری انجام بدی منم دقیقا انجام دادم اکو قبل جنین

من 20هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وچهارم بارداری