میگم شب خوابیدن با جوراب بخوابن ضرره؟ی

۷ پاسخ

منکه شنیدم منفعت هم داره،بدن و گرم نگه میداره

منم شنیدم ضرر داره و باعث سردرد میشه ولی دخترم که نوزاد بود زمستون پاش میکردم

بچه بودیم می‌گفتن قدت کوتاه میمونه😂 حالا چ ربطی داشت نمیدونم

ضرر داره عزیزم اولش به خاطر اینکه کش جوراب باعث میشه گردش خون بهتری نداشته باشی و مشکل پیش میاد دومین ضرر به خاطر اینکه چون جوراب در طول روز چون پامون هست میکروب جمع میکنه و موقع خواب اگه عرق کنی همون میکروب ها از طریق عرق وارد بدنت بشه و باعث قارچ پوست یا مریضی دیگ بشه

همیشه میخوابم
بچمم میخوابه😂

من هم شنیدم خوبه هم شنیدم بده
بعضیا میگن چون پاهاگرم میمونه ازسکته توخواب جلوگیری میشه بازبعضیا میگن باعث ضعیف شدن چشم میشه

بهتره نخوابی

سوال های مرتبط