سلام از تکرار ازمایش GTT

۳ پاسخ

سلاااام دلاور🤣🤣😐

اخ اخ😫 سخته

بالا بود قندت؟

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵💫 مامان نیهاد🩵💫 ۱ ماهگی
مامان هومان 🩵🌸 مامان هومان 🩵🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان🩵🧸 مامان علیسان🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری