سلام خانما
ازمایش GTT سه مرحله ای هست؟

۲ پاسخ

بله اول ناشتا میگیرن بعد محلول گلوکز میدن تا ۱۰ دیقه میگن بخوری بعد هر یه ساعت خون میدی سه بار

بستگی ب نسخه ی دکترتون داره

سوال های مرتبط

مامان هومان 🩵🌸 مامان هومان 🩵🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری