خانم ها توهفته من چه قرصی یاویتامینی میخورین؟؟

۶ پاسخ

ویتامین دی و کوال فول

فولیک اسید ۱
ویتامین د ۱۰۰۰
ب ۶
ب کمپلکس
البته دوتا آخریو چون گفتم سرگیجه دارم و حالم خوب نیس داد

اسید فولیک و ویتامین د۳

فولیک اسید و د۳ ۱۰۰۰.

فولیک اسید ویتامین دی

اسیدفولیک

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی