باسن بچم جوشاای ریززده ازچیه

تصویر
۷ پاسخ

داره میسوزه فک کنم
پماد یا وازلین بزن جیش میکنه هم بشورش

آره احتمالش هست
اگه چیز جدید دیگه ای ندادی به همون حساسیت داره

حساسیته

کالاندولا بزن خوب میشه

شبیه حساسیت

کالامین بزن

شاید پاش سوخته

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی