۷ پاسخ

مثه بقیه سونوها

چجوری انجام میشه این سونو به منم گفته

بمن گفت ۳۰ هفته

به من گفت۳۵هفته

نه دکتر ب من گفت تا24هفته باید بری منم هفته پیش رفتم از18هفته تا24هفته باید بری اگه سزارین دومی یا سوم هستی

اره میشه

آره جان میشه

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد