خانم ها این سنو خوبه

تصویر
۳ پاسخ

عالیه عزیزم
چیا میخوردی وزنش انقد خوبه

آره خوبه گلم همه چیز

عالیه عزیزم وزن جنین هم خیلی خوبه ۳نیم کیلوعه . فک کنم تا زایمان ۳۸۰۰بشه .

سوال های مرتبط

مامان سعیده مامان سعیده ۱۰ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان ارتین مامان ارتین ۴ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۸ ماهگی
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی