خانم ها سنو داپلر چیه واسه چی میتویسن؟

۵ پاسخ

واسه همه نمینویسن، واسه اونا ک وزنشون کمه یا مشکوکن مینویسن، منم تاحالا حرفی از این مورد نزده.

مگ بهت آمپول انوکساپارین یا آسپرین نمیدن

سنو داپلر برا چسبندگی جفت هستش

دکتر گفت منم انجام بدم نمی‌دونم چرا

بررسی خونرسانی جفت

سوال های مرتبط

مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان امیر و ابرا مامان امیر و ابرا ۴ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان ارتین مامان ارتین ۴ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی