۷ پاسخ

عزیزم سونو گرافیه ازمایش نیس ....من اب دور بچه زیاد بود فرستاد داپلر ببینن بچه خوبه یانه ...همه چیز خوب بود الان دوهفته یبار میرم نوار قلب میگیرم بخاطر اب زیاد

من هفته قبل دادم برا ما دوقلو ها ۳ تومن
برا تکی ها ۱۵۰۰

چسبندگی وخونرسانی

برای خونرسانی ب جنینه

سونوگرافی داپلر داریم نه ازمایش
خونرسانی و وضعیت جفت و...نشون میده

داپلر برای شریان خونی هستش بدی بهتره

داپلر سونوگرافیه آزمایش نیس🤔

سوال های مرتبط

مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد