عزیزم سونو گرافیه ازمایش نیس ....من اب دور بچه زیاد بود فرستاد داپلر ببینن بچه خوبه یانه ...همه چیز خوب بود الان دوهفته یبار میرم نوار قلب میگیرم بخاطر اب زیاد
من هفته قبل دادم برا ما دوقلو ها ۳ تومن
برا تکی ها ۱۵۰۰
چسبندگی وخونرسانی
برای خونرسانی ب جنینه
سونوگرافی داپلر داریم نه ازمایش
خونرسانی و وضعیت جفت و...نشون میده
داپلر برای شریان خونی هستش بدی بهتره
داپلر سونوگرافیه آزمایش نیس🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.