۴ پاسخ

فکر نمیکنم دیگه واسه هفته شما لازم باشه مگه اینکه چسبندگی داشته باشین بخوان شرایط رو بسنجن

اکثراً برا اونایی مینویسن ک رشد بچه ی مقدار کم باشه داپلر میزنن

برا بررسی بهتر جفت هستش آره همه چی رو میگه

برای بررسی جفت و رحم هست
اره بچه رو هم بررسی میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر و ابرا مامان امیر و ابرا ۴ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی