رب گوجه چند ماهگی مجاز

۷ پاسخ

رب گوجه نمیزنم پوره گوجه میزنم

من خودم گوجه پوره میکنم میزنم غذاش

من از ۶ ماهگی دادم هم گوجه هم رب

عزیزم رب گوجه برای معده ما بزرگ سالا هم سنگیه و مواد نگهدارنده داره گوجه رنده کن به غذاش اضافه کن

غذاهای کنسروی مجاز نیستن

۱سال بعد

والا من دیروز دمی گوجه درست کردم به دخترم دادم هم رب داشت هم گوجه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۰ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی