خانوما سونوی آخرم چطوره؟
#بارداری

تصویر
۱۱ پاسخ

همه چیز عالیه

خیلی خوبه انشالله ب سلامتی

شکربوخواگشتی باشه دلکم ایشالله به سلامتی له باوشی بگریت

چند هفته ای دقیق که این سونو دادی

خوبه گل... پیلتکازیش خوب شد‍؟

خوبه بسلامتی آخری سورا

کاش بچه منم ۳بشه

نگفتی بند ناف رو چک کنه ؟

خیلی هم عالی

خوبه

خیلی خوبه انشالله بسلامتی بغل بگیریش

سوال های مرتبط

مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان دخملم‌🩷 مامان دخملم‌🩷 ۱۰ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی