اینم سونوی آخرم 😍😍خدایا شکرت

تصویر
۸ پاسخ

ماشالله بهش عزیزم 😍🦦

وضعیتش سفالیکه یا بریچ؟

بسلامتی عزیزم.
افشار سونو ش خوبه؟بعد اینکه خیلی باید منتظر بشینی تا نوبتت بشه؟

نه حضوری برو دکتر ساعت ۸ونیم اونجا ست

نه گلم این چ حرفیه .نه صبح برو

پنجشنبه رو نمی‌دونم ولی تا چهارشنبه هستش

هزینه سونو چقد شد

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان دخملم‌🩷 مامان دخملم‌🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان 💙توکل به خدا💙 مامان 💙توکل به خدا💙 ۱ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۵ ماهگی