خانوما واکسن آنفالزا زدیدن خوبه یا ن

۱۹ پاسخ

اره عزیزم‌ من زدم خوب یود فقط هلندی یا فرانسوی بزن

زدم خوبه

نمیزنم

اگه مارک هلندی بتونی گیر بیاری مثل من عالیه

من زدم ی دوهفته پیش

من نزده بودم‌اولش
شوهرم انفولانزا گرفت منم گرفتم و مردم و زنده شدم دو روز
ی ده روز بعدش رفتم واکسن زدم
چند روز پیش رفتم خونه مادر شوهرم..خواهرشوهر باااااشعورم انفولانزا داشت نگفت بهمون و اومد اونجا چسبیده بود بمن
ولی هیچیم نشد خداروشکر

منم نردم

منم زدم

من زدم هلندیشو

نزدم من

من زدم تغییری ایجاد نکرد😐🥲الان مث سگ سرما خوردم

نمیزنم کلا،سعی میکنم مراقبت کنم ب واکسنای اینا اعتمادی ندارم

زدم به نظرم خوبه مشکلی نداره

من زدم عالیه حتما بزن

من زدم اما یه هفته نمیگذره حالت سرماخوردگی گرفتم گلوم میسوزه

من نزدم

نزدم

من نزدم تو خونم همش دکترم گفت نیاز نیست بزنی

والا یه دکتر عمومی به من گفت نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان آنیکاوآرکان مامان آنیکاوآرکان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فیسقلی👶🏻💛 مامان فیسقلی👶🏻💛 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد