خانوما ماهی خوبه تو بارداری یا ن ؟؟

۸ پاسخ

عالیع بخور

عالیه فقط دقت کن بدون جیوه باشه وبدون خال

کپورعالیع باغزل الا

من از اول خور م ماهی جنوب فقط نخور جیوه اش زیاده

دکتر به من گفت اگه ماهی نمیخوری
قرص امگا 3 بخور...
اینکه بشه هفته ای دو بار ماهی خورد خیلی خوبه
ولی ماها نمیخوریم

فقط قزل‌آلا و سالمون
هفته‌ای یکی دوبار بخوری عالیه

عالیه تا میتونی قزل بخور

عالیه قزل آلا بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی