خانما خوردن اب البالو خوبه تو بارداری یا ن

۴ پاسخ

هرچیزی در حد متعادل مصرف بشه ضرر نداره..بعضی چیزای ممنوعه به کنار..بقیه چیزا در حد تعادل هیچ اشکالی نداره

تو هفته های ما دیگ خوبه اون سه ماه اوله پرهیز غذایی میدن

خیلی خوبه👌🏻 ولی طبیعی ازین صنعتیا اصلا نخور همش قنده و اسید

منکه ی بار خوردممممممم

سوال های مرتبط

مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری