هرچیزی در حد متعادل مصرف بشه ضرر نداره..بعضی چیزای ممنوعه به کنار..بقیه چیزا در حد تعادل هیچ اشکالی نداره
تو هفته های ما دیگ خوبه اون سه ماه اوله پرهیز غذایی میدن
خیلی خوبه👌🏻 ولی طبیعی ازین صنعتیا اصلا نخور همش قنده و اسید
منکه ی بار خوردممممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.