۱۲ پاسخ

نه بخور
فقط اگر قند داری که شکر و دارچین نزن منطقه ما با یه مقدار نمک میخوریم مثل سوپ شکر و دارچین نمیزنیم

نه اتفاقا برای وزن گیری جنین عالیه

اگر دیابت نداری بخور فقط کنجد و دارچین روش نریز و نخور چون گرمی هستن.

اگر دیابت نداری ، یا قندت لب مرز نیست تا میتونی بخور😅 شنیدم برای وزن جنین عالیه

اتفاقا عالیه

نه اتفاقا به وزن دهیم خیلی کمک میکنه

خوبه من خیلی دوس دارم

حلیم گندم و گوشته چرا باید ضرر داشته باشه خیلیم مفیده مگه تو بارداری گوشت نمیخوریم نون هم که از گندمه موادی نداره که ضرر داشته باشه آخه.
من تا الان ۱۰ بار خوردم
فقط بهتره روش ادویه دارچین نزنی

نه اتفاقا واسه وزن گیری خیلی خوبه

نه شنیدم خوبه برا وزن گرفتن بچه بخصوص.

نه خیلیم خوبه
من دیابت دارم نمتونم زیاد بخورم

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی
مامان علی وایلیا💙 مامان علی وایلیا💙 ۷ ماهگی
مامان علی وایلیا💙 مامان علی وایلیا💙 ۷ ماهگی