سلام بچها کرمان کسی پیش دکتر قاسمی راد رفته راضی بوده

۲ پاسخ

دکتر خیلی خوش اخلاق و صبوری هست، دو تا از دوستام مریضش بودن،خیلی ازش تعریف کردن

سلام
من تحت نظر ایشون هستم
چند نفر از دوستانم پیش ایشون زایمان کردن راضی بودن
بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله هستن

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته چهاردهم بارداری