۴ پاسخ

عالیه من خودم توی دو جلسه نتیجه گرفتم بسیار مهربون و خوش برخورد خیلی ام دستش سبک ، دکتر خواهر شوهرمم بودن

خانما کسی میدونه سکینه انبیایی زیر میزی واسه سزاریین اختیاری میگیره قبول میکنه

نه اصلا خوب نيست و به شدت پولکی هست یه تاپیک در موردش گذاشتم برو بخون

واسه زایمان عالیه ولی واس عفونت و هرچی دیگه نه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته چهاردهم بارداری