اومدم سونو آنومالی میشه واسم دعا کنید😍♥️

تصویر
۲۰ پاسخ

به سلامتی عزیزم

عزیزم نزاشتی تاپیک رفتی

انشالله با خبرای خوب بیای عزیزم😍😍

انشاالله همه چی خوب باشه عزیزم

الهی خوشحال از سونو برگردی

انشالله خیره همه چی عالیه عالیه🤲

سلام گلم منم ان تی دکتر فرجی رفتمم... الان برا انومالی راضی بودی؟

عزیزم جنسیت هم گفت بهتون؟

الهی ک عالیه ب حق علی

عزیزم من فردا سونو انتی دارم برا منم دعا کن

عزیزم بسلامتیی😁😘

عزیزم انشالله خوش خبر میای پست میزاری🌹 صدقه یادت نره

بلهههه حتما انشالله خیر هست همه چی خوبه گلم

ب سلامتی عزیزم

انشالا با دل خوش بر میگردی خونه

چ گرونم هس

ان شاء الله خیره همه چی

انشالله بهترینا واست پیش بیاد وبادل خوش برگردی

انشالا ک همه چی خوب باشه

منم الان سونو انومالی دادم قلبم داشت میزد بیرون دیگه ،ایشالا خیره

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی