به سلامتی عزیزم
عزیزم نزاشتی تاپیک رفتی
انشالله با خبرای خوب بیای عزیزم😍😍
انشاالله همه چی خوب باشه عزیزم
الهی خوشحال از سونو برگردی
انشالله خیره همه چی عالیه عالیه🤲
سلام گلم منم ان تی دکتر فرجی رفتمم... الان برا انومالی راضی بودی؟
عزیزم جنسیت هم گفت بهتون؟
الهی ک عالیه ب حق علی
عزیزم من فردا سونو انتی دارم برا منم دعا کن
عزیزم بسلامتیی😁😘
عزیزم انشالله خوش خبر میای پست میزاری🌹 صدقه یادت نره
بلهههه حتما انشالله خیر هست همه چی خوبه گلم
ب سلامتی عزیزم
انشالا با دل خوش بر میگردی خونه
چ گرونم هس
ان شاء الله خیره همه چی
انشالله بهترینا واست پیش بیاد وبادل خوش برگردی
انشالا ک همه چی خوب باشه
منم الان سونو انومالی دادم قلبم داشت میزد بیرون دیگه ،ایشالا خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.