مامانای گل اومدم سونو آنومالی واسم دعا کنین 🙏🏻😘

۶ پاسخ

انشالله همچی خوبه

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ايشااله بسلامتى براى منم دعا كن فردا صب منم قراره برم

انشالله که همه چیز خوبه

انشالله بسلامتی عزیزم ♥

انشالله که همه چیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی