خانما برام دعا کنین اومدم سونو انومالی

۱۰ پاسخ

جنسیت همونی بود که تو انتی گفته بودن

هزینش چقدر شد

توکلت بخدا باشه بسم الله بگو برو داخل

استرس نداشته باش یه چیز شیرین بخور قبلش انشاله کاملا سلامته نی نی . نتبجه هم بعدا بگو چی شد

پیش کدوم دکتر میری سونو

انشالله که خیره عزیزم استرس نداشته باش توکل کن به خدا

خیلی استرس دارم فقط دارم ایت الکسری میخونم

ایشالا همه چیز عالی باشع

الهی سالم باشه عزیزم

بسلامتی انشالله همه چی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری