سلام خانوما اومدم آنومالی برام دعا کنین🙏

۵ پاسخ

ان شاالله تندرست باشه تودلیت عزیزم منم دارم میرم ان تی برام دعا کن🙏🏻🥺🥲

ان شالله خوب باشه عزیزم منم برام ازمایش سلفری دادن خیلی دلم میلرزه

چند هفته ایی دقیقا ؟

انشالله گلم همه چی خوبه با دل خوش میایی
برات صلوات هم فرسادم

انشالله همچیز خول باشه عزیزم
برای منم دعا کنین ۲۹ وقت سنو برای تشکیل قلب دارم همچیز خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری