اومدم انومالی برام دعا کنین خانوما همچی خوب باشه🥹

۸ پاسخ

استرس نگیر همه چی خوب پیش میره

انشالله خوبه عزیزم

همه چی خوبه مطمعن باش🤗🤗🤗

انشالله خیره و همه چی خوبه

ایشالله خوبه عزیزم برا منم دعا کن منم عصری باید برم دعا کن طول سرویکس بالا رفته باشه

خوبه همه چی امید ب خدا

باید 18هفته میرفتی

انشالله همه چیز خوبه استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی