اومدم سونو آنومالی برام دعا کنین خیلی استرس دارم

۷ پاسخ

بسلااااامتی و‌دعای خیییییییر😘😘😘😘دعای همه ی مامانای گهواره پشت پناه خودت و‌بچت😘نگران هیچی نباش خدا هواتو‌داره😘

خانما هم هفته ای من بچه الان تکوناش حس میشن یکم نگرانم

عزیزم ۳تا صلوات به نیت امام حسین ع فرستادم انشاالله که خدا دلت رو شاد کنه

عزیزم انشالله همه چی خوبه نگران نباش
خدا پشت و پناهت🫂❤

دعا میکنم همه چیز اونی مه میخوای بشه

انشاالله هرچ دوس داری همون بشه

انشاالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی