۸ پاسخ

بله بهتره بزنی

ن عزیزم منم نزدم

کزاز واجبه هر ب ده سال ولی آنفولانزا نه

بد نیست ک بزنی بهتره

من زدم

بهتره بزنی ولی دردش خیلی کلافه کننده اس من چهارشنبه زدم دو روز فشارم رو برده بود بالا

نه ولی میگن بهتره بزنی بخدا من دو هفته پیش زدم هنوز درد داره جاش

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد