۶ پاسخ

عزيزم اون مامان یانی مرده لغو دوستی بزن

هییهیه

وای نزار بخوره قایم کن منم اینو تجربه کردم یک هفته خونمون انگار جنگ بود تا ترکش بدم

پسر منم موقع خواب فقط شیرمیخورد.شیشه می‌گرفت حالا یادگرفته یه شیشه دیگه داره همش تودهنشه وتاب میخوره ومیمکه البته آب میکنم توش میخوره میگم خالی نباشه بادبره توشکمش اگر ازش گرفتیم هم گریههه می‌کنه

دخترمنم گاهی مک میزنه میگم نی نی شدی میخنده خودشومیندازه بغلم ک لوسش کنم بعدمیندازه میره بازی

وای شاید هوس کرده یهو گذاشت زمین نیستش کن

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۳ ماهگی
مامان آرین و‌ سامیار مامان آرین و‌ سامیار ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی