۴ پاسخ

من از آخر هفته 11 دارم
هماتوم 50 سیسی با خونریزی شدید استراحت مطلق بودم الان خونریزیم کمتر شده در حد پریود شده

من تا ماه هفت سر پسرم داشتم بعدش دیگ خوب شد

برا من هشت روز فقط لکه بینی داشتم تموم شد

از۶هفته دارم تا الان درد و خونریزی ام داشتم

سوال های مرتبط

مامان معجزههایخدا🤰🏻 مامان معجزههایخدا🤰🏻 ۴ ماهگی