نهار پسرم

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش😍

ظرفش چ خوشکله

من ک انقد اذیت کرد وقت نکردم بهش ناهار بدم فقد ی سیب درختی کم خورد

نوش جان
خوبه باز اینطوری میخوره پسر من باید له له باشه تا بخوره

تا میتونی بال وکتف نده فقط سینه بده از لحاظ هورمونی میگم... قبلش بجوشون آبش بریز دور... نوش جونش

نوش جونش بشه😍

مرغو اینجوری میده میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی
مامان ساواش مامان ساواش ۱ سالگی
مامان آرسِن❣️ مامان آرسِن❣️ ۱۱ ماهگی
مامان آرسِن❣️ مامان آرسِن❣️ ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی