اومدم سنو قلب میشه دعا کنید همچی خوب باشه🥹🥺🥺🥺

۸ پاسخ

انشالا تشکیل شده نگران نباش

انشاالله همچی خوبه عزیزم

رفتی سونو

ایشالله همچی عالی

انشاءالله همه چی خوب باشه❤

انشاالله که خوبه برای منم دعا کن میخوام برم سونو

حتما خوبه عزیزم به امید خداااا

انشالله تشکیل شده گلم چند هفته ای ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هلما مامان هلما هفته نوزدهم بارداری