دیشب رفتم آی یو دی گذاشتم

۴ پاسخ

سلام راضی هستید از آی یو دی؟ مشکلی ایجاد نشد؟

من دکترم کفت بعد از دوماه میتونی بزاری.درد داشت؟هزینش چقد شد؟ینی مطمینه روشش؟بعضیا میگن خونریزی رو زیاد میکنه اصن نمیدونم بزارم یا نه😩

چندبودهزینش؟

مگه نمیگن 3 ماه بعد زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان مایا و‌کیاشا 🥰 مامان مایا و‌کیاشا 🥰 ۱۱ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی