رفتم دستگاه آی یو دی گذاشتم زیر دلم یکمی درد میکنه 🤦

۵ پاسخ

عزیزم منم نزدیک ۲ سال زایمان کردم ولی فقط طبیعی جلوگیری میکنیم. آخه خیلی ها گفتن با دستگاه هم احتمالا بارداری هست منم دو دل ام ک چی کار کنم. نظر شما چیه؟

چند گذاشتی و پریود باید باشی بزاری یا نع

درد نداشت چجوریع شرایط گزاشتنش چیه چون من پریود نمیشم

عزیزم برا سنت گیر ندادن ؟ میگن سن های مارو نمیزارن منم دنبال ی پیشگیری مطمئنم

چه جوری میزارن خیلی درد داره ؟

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی