من ای یو دی گذاشتم بلاخره

۸ پاسخ

کجا رفتین منم میخوام بزارم

راضی بودین؟ هورمونی گذاشتین یا مسی

انشالله که بهت بسازه

مبارکههه

چه خوب کاش شوهر منم قبول میکرد

من می‌خوام برم بزارم اما میگن بعد همش زیر دل درد داری و خون ریزی درسته یا نه؟

درد داشت؟

خوشبحالت

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان مایا و‌کیاشا 🥰 مامان مایا و‌کیاشا 🥰 ۱۱ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی