۴ پاسخ

هردو خوبه و خوشمزه‌اس ولی من تو بعضی از مواقع تو آب نمک آبپز میکنم بعد کباب میکنم خیلی خوشمزه میشه

واسه کبابی خیلی خوبه دونه هاش نرم🤤
البته سلیقه ای ولی من میپسندم

به نظر من ابپز بعدش کره بزنی با سس خردل و مایونز و اویشن خیلی خوشمزه میشه

چون شیرینه کبابیش خوشمزه نمیشه . من ۲۰ دقیقه ابپز میکنم بعد که پخته شد نمک و اویشن و سس مایونز میزنم بهش خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۱ سالگی
مامان 🔥آتریسا🔥 مامان 🔥آتریسا🔥 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی