۵ پاسخ

دوستم امروز زایمان کرد۳۴ هفته وزن بچش هم ۲۵۰۰ زده بود آمپول ریه بچش دستگاهه

دوستم دوقلوهاش ۳۴ هفته بدنیا اومدن ۲۴ ساعت دستگاه رفتن فقط آمپول ریه زده بود

مال من دستگاه رقت

بله هرکی امپول ریه زده معمولا دستگاه نمیره

اگه از قبل آمپول ریه زده باشه احتمالش هست ولی بنظرم اگه بهترین شرایط هم داشته باشه یکی دو روزی می‌ره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان zahra مامان zahra ۱۰ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان ساواش مامان ساواش هفته سی‌ویکم بارداری