خانوما کسی بوده ک بچش 27هفته به دنیا بیاد

۷ پاسخ

انشالله که موقع خودش بیاد

نه خدانکنه پدرت درمیاد تا بزرگ شه هزارتا مشکل براش پیش میاد فکر بد نکن

توروخدا برام دعا کنین😭😭😭😭

۲۷ ک خیلی زوده سرم اینا نداده دکتر بهت؟منم گفتن اب دورش کمه
علائم نشتیت چی بود

😔 دیروز خاستن ختم بارداری بدن بهم بخاطر آبریزش ترشحات بد داشتم تب داشتم

ای فکرا چیه میکنی خدانکنه

وای تورو خدا نگو انشالله به موقع و سالم و سلامت بچه رو بغل میگیری گلم .تاپیک آخر منو‌بخون دارم از استرس زایمان زودرس سکته میکنم 😥😥😥😥

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان zahra مامان zahra ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی