وا من بچم ۳۶بود نرف دستگ😐
من سردخترم ۳۸ هفته سزارین شدم وزنشم ۳۲۰۰ بوو
د دستگاهم نرف دیگ کامل دیگه
من دخترم سی وهشت دنیا اومد سه کیلو و هشتاد بود دستگاهم نرفت همه چیزشم خوب بود به لطف خدا
میگن ۳۶ ب بعد کامله ..
دیگه رسیدس واسه چی بره دستگاه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.