۵ پاسخ

وا من بچم ۳۶بود نرف دستگ😐

من سردخترم ۳۸ هفته سزارین شدم وزنشم ۳۲۰۰ بوو
د دستگاهم نرف دیگ کامل دیگه

من دخترم سی و‌هشت دنیا اومد سه کیلو و هشتاد بود دستگاهم نرفت همه چیزشم خوب بود به لطف خدا

میگن ۳۶ ب بعد کامله ..

دیگه رسیدس واسه چی بره دستگاه؟

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد