۲ پاسخ

روزسوم پریودی.علاعم خاصی ندارع .من فقط حجم پریودیم کم بود.حالازیرنظرطب سنتیم ایشالله جواب میگیرم.مال من چارتومان شد.بیمه هم اصلاقبول نمیکنه

باید ازمایش ای ام اچ بدی علامت خاصی نداره حدود ۱ و خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری