توی 25هفته میشه انومالی رفت

۵ پاسخ

ن دگ ب چ درد میخوره

تاالان نرفتی

من ۱۸ هفته رفتم چون مشکل داشت باز ۲۲هفته هم رفتم،همیشه میشه رفت ولی خب اگه خدایی نکرده بچه چیزیش باشه دیگه کاری نمیشه کرد براش اگه دیربریم

انومالی نهایت ۲۲ هفتس دگ اما من ی انومالی ۲۸ هفته هم دادم بش میگفتن انومالی تاخیری غربالگری سوم همه چیش دوباره بررسی شد همه نمیدنا دکتر من نوشته بود

خیلی دیر

سوال های مرتبط

nafas nafas قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۱ ماهگی