نوشابه تو بارداری خطرناکه ؟

۵ پاسخ

زیاد خوب نیست اگر هوس کردی یکم بخور. محرکه و تاثیر خوبی روی جنین نداره

خیلی مفید نیست ولی کم بخوری اشکال نداره اگه هم میتونی کلا نخور هم قندش بالاس هم برای کلسیم خودت خوب نیست وگرنه گازش رو مغز بچه اثری نداره

قندش خیلی بالاس

نه من خوردم بچمم خداروشکر خوبه

نخور رو بچه اثر میزاره...

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
تو دلی تو دلی قصد بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد