خانوما ترشح خونی تو این هفته خطر داره

۸ پاسخ

آخرین پریودت کی بود؟
چند روز تاخیری؟
اگه درد نداشته باشی اکثرا میشه هماتوم که با شیاف و استراحت رفع میشه اگه نه درد داره خطرناکه ولی اگه خون واقعی دیدی کمرنگ نبود بازم برو دکتر

بله خطر داره احتمال سقطه باید بری بیمارستان

باید بری بیمارستانی که دکترت کار میکنه اورژانس زنان و زایمان اونجا رسیدگی میکنن

ممکنه هماتوم داشته باشی منم داشتم توی این هفته هماتوم بود سریع برو دکتر سونو بده عزیزم

اره خطرناکه

الان برم
درد ندارم فقط ترشحم خونی بود

حتماً برو دکتر

بله عزیزم باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری