۲ پاسخ

بهترین زمانش 18هفته است

۱۸هفته انومالیه نه اشکالی نداره من سردخترم۲۲هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی