۹ پاسخ

من برا صبحونه حلوا درست کردم چقدرم دخترم دوست داشت و خورد شکر خدا

دختر من خیلی دوست داره از یک سال به بعد همه چی بده البته اول کم بده هر چیزی جدید رو ک حساسیت نداشته باشه

هیچ اشکالی نداره میتونه بخوره
میخوای شکر زیاد نخوره بجای شکر شيره انگور بریز براش

حلوا چجور درست میکنی دستور پختش رو میگی ممنون

نه خوبه

ن بابا بده بخوره خواهر سخت نگیر

من برای پسرم صبحانه بیشتر وقت ها حلوا درست می‌کنم

نه عزیزم بچه ات الان یکسالشه و‌میتونه همه چی بخوره

یه سالشه عزیزم همه چیز باید بخوره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم ۱۶ ماهگی