۴ پاسخ

دیگه تو این سن نده سرلاک اصن خوب نیست همش قندو شکره

تو این سن مناسب بچه نیست من خودم درست میکنم توخونه

من گرفتم سرلاک گندم وموز ولی دخترم شاید دوقاشق میخورد دگ نمیخورد

من تو 6ماهگی میدادم میخورد ولی بعد چند نفر میگفتن همش قنده و شکم سیر کن خلاصه چیز مفید نیست که بدی همونو فرنی شیربرنج کته بده

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی