۹ پاسخ

عزیزم چجوری تشخیص دادن ک واست تو ۳۱ هفته امپول ریه بزنن؟

بسلامتی
۳۵ هفته تو آی سیو نذاشتن؟

عزیززززم خدا ببخشه برات
طبیعی بودی یا سزارین ؟
واینکع بچه انقد زود دنیا اومده مشکلی نداره ؟

مبارکت باشه گلم دستگاه که نرفت چرا عجله داشت فسقلی

چرا ۳۵. مشکلیبود. بسلامتی ولخوش

بسلامتی وزنش چقدره؟

بسلامتی 😍
حالش خوبه؟ وزنش چقدر بود؟

مبارک باشه قدمش
چرا زود؟

به سلامتی عزیزم❤️

سوال های مرتبط

مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان آریسا و سانیار مامان آریسا و سانیار ۵ ماهگی