۸ پاسخ

باید دوبرابر وزن تولدش بشه من ۲ ماهگی شروع کردم

برای بچه من از ۲۰ روزگی داده

من فک کنم از 4 ماهگی دادم بهش

ولی من آهن نمیدم چون بچه دندوناش سیاه میشه بعدا

دکتر برا بچم نوشت دارم بش میدم روزی ۵ قطره

وقتی وزنش دوبرابر تولد شد

نه باید وزنش دوبرابر وزن تولد بشه

دوماهگی دکترش گفت بدم بهش
البته وزنش هم دو برابر تولد باید شده باشه

من شروع کردم ولی دخترم نمیخوره بدش میاد بعدش بالا میاره واسه همین خیلی نمیدن

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان سوگل،نازگل مامان سوگل،نازگل ۱۳ ماهگی